Pusryčiai – sveika dienos pradžia

2012/02/26 – 10:45 am

Gydytoja dietologė Aušra Jauniškytė

 

Man dažnai tenka išgirsti klausimą „ar tikrai reikia valgyti pusryčius?“. Juk ryte organizmas miega, dažnai valgyti net nesinori, o ir laiko ryte nuolat trūksta.

Atsakymas į šį klausimą vienareikšmiškas – pusryčius valgyti būtina. Tyrimais nustatyta, kad žmonės, kurie valgo pusryčius:

 

· būna darbingesni

· geriau koncentruoja dėmesį

· jų geresnė atmintis

· jų geresnė nuotaika dieną

· jie rečiau būna nutukę

· jų mažesnis „blogojo“ cholesterolio kiekis kraujyje

· rečiau serga antro tipo cukriniu diabetu.

 

Pusryčiauti nebūtina iškart atsikėlus. Galima papusryčiauti po valandos ar dviejų, svarbu, kad jie būtų.

 

Pusryčiams gali būti bet koks mėgstamas maistas. Labai gerai, jei pusryčiams valgomas angliavandenių turintis maistas –  košės, dribsniai, sumuštiniai. Būtent ryte valgomi angliavandeniai ir užtikrina geresnę dėmesio koncentraciją ir geresnę nuotaiką dienos metu. Kiaušiniai taip pat puikiai tinka, jie gali būti įvairiu pavidalu – virti, omletas ar kiaušinienė.


« Grįžti į straipsnius

Ar žinojote, kad...


Sužinokite, ar Intuityvus valgymas Jums tinka?