Seminarai ir paskaitos


Gydytoja dietologė, sertifikuota Intuityvaus valgymo konsultantė Aušra Jauniškytė-Ingelevičienė kviečia pasiklausyti paskaitų ar sudalyvauti praktiniuose seminaruose. Siūlome tokias temas:

„Intuityvus valgymas“

Paskaitoje išgirsite, kas yra intuityvus valgymas ir kodėl jis sukėlė revoliuciją, kokie yra 10 intuityvaus valgymo principų, kaip pagerinti savaijautą naudojant intuityvų valgymą bei kaip atkurti intuityvų valgymą, jei jis prarastas. Intuityvus valgymas ypač naudingas žmonėms, kurie nuolat bando sulieknėti, laikosi dietų, pavargę nuo nuolatinių minčių apie tai, ką valgyti ir ko nevalgyti, jaučiasi užstrigę uždarame bandymų sulieknėti ir persivalgymų rate.

„Emocinis valgymas: suprasti ir išgyti“

Seminare išgirsite, kas atsitinka, kad pradedame į emocijas reaguoti valgydami arba priešingai – nevalgydami. Tam tikra prasme emocinis valgymas yra būdingas visiems žmonėms, tačiau kai kuriems mūsų jis tampa varginančiu ir kankinančiu, be to, nesprendžiamos realios problemos, todėl stiprėja nelaimingumo jausmas. Kalbėsime apie:

Kas yra emocinis valgymas, kodėl jis atsitinka.

Kaip atskirti fiziologinį valgymą nuo emocinio.

Kaip padėti sau sumažinti pažeidžiamumą ir ką daryti užklupus emociniam valgymui.

Seminare bus praktinių užduočių.

„Stirpus tam tikro maisto poreikis. Kaip mažiau norėti saldumynų“

Visi esame patyrę, kai kažko labai norisi. Kartais dešrainio, kartais bulvių traškučių, o dažniausiai saldumynų. Vienkartiniai, lengvai patenkinami norai yra visiškai normalūs, tačiau kartais labai išvargina stirpus ir ilgalaikis tam tikro maisto, dažniausiai saldumynų, noras. Paskaitoje išgirsite, kodėl atsiranda stiprus tam tikro maisto noras, ką jis reiškia, kaip padėti sau, jei jis vargina. O taip pat laukia praktiniai, veiksmingi patarimai, kaip sumažinti saldumynų norą.

„Alkis ir sotumas“

Paskaitoje kalbėsime, kodėl svarbu maitintis remiantis kūno pojūčiais – alkiu ir sotumu, kaip išmokti jais vadovautis, kaip sustiprinti gebėjimą atpažinti kūno siunčiamus signalus, kaip atskirti fiziologinį alkį nuo emocinio.

„Kaip sukurti gerą santykį su maistu ir kūnu“

Geras santykis su maistu ir kūnu gan nelengvas iššūkis gyvenant visuomenėje, kuri labai skatina nepasitenkinimą kūnu ir kaltę dėl valgomo maisto. Tačiau įmanoma gerai jaustis savo kūne, nebijoti maisto. Paskaitoje kalbėsime, kas yra normalus ir sutrikęs valgymas, šiek tiek apie valgymo sutrikimus, kaip išmokti valgyti intuityviia ir žingsnis po žingsnio sukurti gerą santykį su maistu ir kūnu.

„Ar galiu valgyti viską ką noriu ir būti sveika/as?“

Intuityvus valgymas skatina rinktis mėgstamą maistą. Ir tai išgirdus, natūralu, kad kyla klausimas „Ar tikrai galiu valgyti viską, ką noriu?“. „ O ką, jei aš noriu tik „nesveiko“ maisto?“. Mes gyvename visuomenėje, kur labai daug maisto ir valgymo taisyklių. Nors jos ir neveiksmingos, išderina natūralius alkio ir sotumo pojūčius, sukelia kaltę pavalgius, tačiau kažkiek suteikia ir saugumo. Šis saugumas netikras, tačiau nekeista, kad išgirdus, kad galima valgyti viską, ką nori, kyla nerimas. Paskaitoje išgirsite atsakymus, kas yra intuityvus valgymas, kaip pasirinkti maistą, ar valgant viską, ką nori, gali išlikti sveikas ir nepriaugti svorio.

 

„Nevalgiukai ir vaikų išrankumas maistui: kaip ramiai reaguoti ir padėti vaikui“

Paskaitoje išgirsite apie vaikų valgymo ypatumus skirtingais raidos etapais ir intuityvų valgymą. Kada nevalgymas ir išrankumas yra normalus, o kada jau reikia sunerimti? Praktiniai veiksmingi patarimai, kaip sumažinti vaikų išrankumą maistui.

 

Dėl paskaitų ir seminarų kreipkitės el. paštu seminarai@ivalgymas.lt

Ar žinojote, kad...


Sužinokite, ar Intuityvus valgymas Jums tinka?