Intuityvus valgymas


Jokių dietų, jokių taisyklių! Vietoj jų, gydytoja dietologė A. Jauniškytė-Ingelevičienė padeda žingsnis po žingsnio išmokti intuityviai maitintis kiekvienam priimtinu tempu, įgyvendinant visus 10 principų.

Kaip sprendžiate tai, kad sveriate daugiau nei norėtumėte? Nors mūsų visuomenėje vis dar vyrauja gilus įsitikinimas, kad tik dietos ar maisto ribojimas sureguliuoja svorį, jau seniai įrodyta, kad tai nepadeda. Priešingai – nuo to svoris didėja. Tai, ką valgote bei kiek sveriate nėra problema – tai tik simptomas, rodantis problemą. 95 – 98 procentai dietų būna neveiksmingos, svoris vėl padidėja, o dviems trečdaliams žmonių po dietos svoris tampa dar didesniu nei buvo iki jos. Ar pirktumėte mašiną žinodami, kad yra 95 – 98 procentai  tikimybė, kad ji nevažiuos? Ar vartotumėte vaistą žinodami, kad yra tik 2 – 5 procentai tikimybė, kad jis padės, ir beveik 70 procentų tikimybė, kad jį pavartojus bus dar blogiau? Dauguma besilaikančių dietų užsisuka uždarame „sulieknėju – sustorėju“ rate. Jie kaltina save dėl padidėjusio apetito, persivalgymų, jiems gėda, jaučiasi pavargę, bejėgiai… Svoris tik didėja.

Nutraukti uždarą ratą padės Intuityvus valgymas.

Intuityvus valgymas – tai speciali programa, kuri remiasi 10 principų. Ši programa padeda išspręsti problemas, susijusias su maistu ir svoriu. Ji padeda sukurti sveiką santykį su savo kūnu bei maistu, liautis persivalgyti bei naudoti maistą susitvarkyti su emocijomis. Intuityvus valgymas padeda susigrąžinti normalų svorį ir valgymo malonumą: valgysite mėgstamą maistą ir galėsite nesijaudinti dėl svorio. Jokių dietų, jokių taisyklių! Vietoj jų Intuityvaus valgymo specialistas padės žingsnis po žingsnio išmokti ir įgyvendinti jums priimtinu tempu visus 10 principų.

Intuityvaus valgymo procesą sudaro trys esminės dalys:

  1.  vadovautis savo alkio ir sotumo pojūčiais.
  2.  besąlygiškai leisti sau valgyti.
  3.  atskirti biologinį alkį nuo emocinio.

Plačiau apie Intuityvaus valgymo konsultacijas ir grupes

Mes visi gimėme mokėdami intuityviai maitintis. Tačiau dietos bei mitai apie mitybą neleidžia klausytis kūno. Jie liepia laikytis taisyklių. Todėl kai kuriems žmonėms reikia iš naujo išmokti intuityvaus valgymo. Persivalgančiam žmogui nėra lengva išmokti klausytis kūno, suprasti jį, todėl reikia specialisto pagalbos.

Jei nuolat stengiatės sulieknėti, laikotės dietos, ribojate maistą ar „žiūrite, ką valgote“, bet nežiūrint visų pastangų persivalgote, valgote nors nesijaučiate alkani,  galvojate, kad turite padidėjusį apetitą,didėja jūsų svoris, jaučiatės beviltiškai, bejėgiškai, kad neturite valios – ši programa Jums.

dieta

Po gydymosi pasikeis jūsų:

  • Savijauta: mėgausitės valgymu, valgydami nejausite kaltės ar savigraužos, išmoksite atskirti biologinį alkį nuo emocinio, pasitikėsite savo kūnu pasirinkdami maistą.
  • Mąstymas: labiau pasitikėsite savimi, gerbsite ir vertinsite savo kūną, jus liausis kankinusios nuolatinės įkyrios mintys apie maistą ir svorį, racionaliai vertinsite žiniasklaidoje pateikiamą informaciją apie mitybą.
  • Svoris: liausitės persivalgyti bei naudoti maistą susitvarkyti su emocijomis, dėl to svoris sumažės.

Intuityvaus valgymo veiksmingumas paremtas moksliniais tyrimais.

Plačiau apie konsultacijas ir užsiėmimus grupėje

Susiję straipsniai:

Emocinis valgymas

Valgymas atspindi tai, kas vyksta gyvenime

Kodėl dietos neveikia?